Bicara Romantis..

Kebahagiaan pasti menjadi milik kita bersama...

Selasa, 18 Januari 2011

Diriku..

NURHARNIDZA BINTI ROHIDZAM...
itulah nama yang menjadi pilihan ayahnda dan bonda buat ku...
aku dilahirkan di hospital besar kangar perlis pada 21 september 1991..
aku merupakan anak yang pertama dari 6 orang beradik...
aku bercita-cita ingin menjadi seorang pendidik pada masa akan datang..
aku seorang yang sangat mementingkan prinsip hidup..
aku seorang pecinta lagu jiwang dan ayat2 puitis.,,aku sangat gemar membaca novel cinta,,,
banyak juga hobi2 lain yang menjadi santapan hidupku,,,
bagiku masa adalah sangat penting dalam kehidupan...dan kerna itulah aku seorang yang menepati masa..
aku mempunyai 2 orang adik perempuan dan 3 orang adik lelaki,,,
nur husnadira 16tahun,muhd haiqal fitri 13tahun,muhd halif iqmal 10tahun,muhd haziq amar 7 tahun dan nur humaira amisha setahun lebih..
rohidzam bin jusoh,,ayahnda yang sangat banyak berjasa dalam kehidupan kami sekeluarga,,seorang abah yang sangat tegas dan mementingkan disiplin...ayahnda ku seorang peniaga,beliau merupakan bekas anggota TLDM suatu tika dulu,,,hasni binti rohidzam,,itulah bonda yang sangat ku sayang,,namun x pernah ku tunjukkan rasa kasih itu,,kerna aku seorang yang sangat ego dalam keluarga,,,bondaku bekerja sebagai pembantu pengurusan murid di sek,keb,padang besar selatan..
aku juga mempunyai 2 orang teman yang sangat ku cinta dan sayang,,,merekalah pelangi dalam kehidupan ku tatkala mendung hadir,,,merekalah yang menceriakan hari2 ku,,,
tak sanggup kehilangan insan seperti mereka,,,Zulaikha binti jamalludin dan Nur najihah binti norshahidi..
sangat berharap agar persahabatan ini akan kekal sampai akhir hayat...
aku mempunyai satu pegangan prinsip dalam hidup ini...hingga ke hari ini aku masih memegang prinsip itu,,,
"Aku tidak akan sesekali menjadi orang lain demi membahagiakan orang lain,,"
Sangat berharap agar kehidupan hari esok akan lebih baik dari semalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan