Bicara Romantis..

Kebahagiaan pasti menjadi milik kita bersama...

Selasa, 18 Januari 2011

Menjeruk Rasa Buat Teman Tercinta..

coretan ini ku tujukan khas buat teman tercinta,,,
yang selalu ada dalam ingatanku...
tiap hari2 berlalu,,nama kalian pasti terukir indah di laman hati..
Terima kasih ya Allah,,kerna kau memberikan aku teman yang sangat sempurna dimataku..
biarkan kami terus hidup bersama...
jangan biarkan kami terpisah dan sengsara..
persahabatan ini umpama tali yang telah berjanji setia tidak akan sama sekali terungkai
walau apa terjadi,,
di sini aku ingin menyatakan..aku amat menyayangi mereka,,
di ruang hati kecil ku,,nama mereka pasti tersemat hebat..
di kala hati di landa resah,,mereka yang ku dambakan..
agar resah ini terusir dan berlalu pergi..
ya allah,,,izinkan aku untuk menyatakan bahawa tiap detik yang berlalu aku sangat berharap
mereka selalu mendoakan aku...
bagaimana lagi ingin ku katakan...
hanya doa yang mampu ku kirim buatmu wahai teman,,
izinkan aku berada di hati kalian buat selamanya...
jangan pernah meninggalkan aku terkapai sendirian...
kerna kekuatan dan semangat dari kalian amat ku perlukan...
ketahuilah bahawa kalian sangat membahagiakan hari2 ku...
terima kasih diatas segala memori yang telah kita cipta bersama..
kenangan itu akan sentiasa menjadi lambang kasihku pada kalian berdua,,,
semoga kalian merasakan apa yang ku rasakan..
maaf seandainya aku bukan yang terbaik..
namun percayalah aku sangat cuba untuk memberikan yang terbaik dalam persahabatan ini..
moga kita akan terus bersama..
lurve u 4ever,,, 
bicara ini di tuju khas buat MISS ZUE & MISS GEE...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan